Finsko, úterý 8.7.

17. července 2008 v 18:31 | annii |  o akcích, výjezdech a kouzlu okamžiku
zapsáno: Turku - park u hradu, 15.7.2008, odpoledne
V úterý jsme šly na muminky - bez Folkena, ten coural po městě, či tak něco. K muminímu údolí (vlastně to bylo na ostrově) vedly dopravní značky:)

Jako vstupenku jsme dostaly náramky (samozřejmě jsme je přidaly k těm z Ruisrocku), bohužel nebyly moc odolné a mě se ten můj povedlo za pár dnů ve sprše namočit a rozblemtat lepidlo. Ale muminí údolí bylo super, taky jsem tam nakoupila spoustu blbostí... ehm, suvenýrů:)
Mimo jiné jsem Williamovi pořídila kamaráda muminka. Pojmenovala jsem ho Delvin:)))
Ani jsme si ho nestihly důkladně projít, neb jsme též chtěly cournout po městě a z kempu jsme museli vypadnout do tří. Potom jsme busem přejeli zpět do Turku a odtud vlakem do Tampere. Přijeli jsme zhruba kolem osmé. Po konzultaci s mapou jsme dofuněli do hostelu, což se záhy ukázalo být zbytečnou zacházkou, neb jsme neměli rezervaci a bylo plno... No tak dobře, aspoň jsme si vyfotili katedrálu.
Takže co dál - šup do nějakého kempu. Cesta to byla dlouhá, hnusná a úmorná. Chvílemi jsme dokonce chytali paniku, že jdeme špatně a kemp zavřou na noc, než dojdeme, a nebudeme mít kde spát (milá vyhlídka ve 3/4 na deset). Dorazili jsme k němu ve čtvrt na jedenáct, ještě měli otevřeno. HURÁ!!! Ubytovali jsme se na tři noci, z posledních sil postavili stany a šli na kutě.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.